پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۲

عرشیان:

با انجام برون سپاری و خدمات آنلاین، 90 درصد از مراجعات رانندگان حوزه بار و مسافر درون شهری به سازمان تاکسیرانی کاهش یافت

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کاهش 90 درصدی مراجعات رانندگان حوزه بار و مسافر درون شهری (وانت داران و تاکسیرانان) به سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب ایمنی و سلامتی تاکسیرانان، وانت داران و ارباب رجوع، تمهیداتی از سوی سازمان تاکسیرانی اندیشیده شده که این اقدامات و تمهیدات، کاهش 90 درصدی مراجعات به سازمان تاکسیرانی را در پی داشته است.

وی در تشریح این تمهیدات و اقدامات اظهار داشت: برون سپاری، واگذاری امور به بخش خصوصی (دفاتر پیشخوان)، افزایش شعب دفاتر پیشخوان انجام امور تاکسیرانان و وانت داران از یک شعبه به 3 شعبه، ارائه خدمات آنلاین، راه اندازی میز خدمت در مقابل درب ورودی سازمان، علاوه بر کاهش مراجعات به سازمان تاکسیرانی، موجب کاهش اتلاف وقت،  کاهش مصرف سوخت و کاهش سفرهای غیرضروری درون شهری نیز شده است.

عرشیان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در این راستا، بخشودگی هزینه های تمدید مجوز حوزه بار و مسافر به مدت دو ماه به طور رایگان بدون نیاز به مراجعه به سازمان تاکسیرانی و بخشودگی شهریه تاکسیرانان خطی و شبکه تاکسی بیسیم 133 است که این اقدامات جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی تاکسیرانان و وانت داران به اجرا درآمده و کاهش 90 درصدی مراجعه آنان به سازمان تاکسیرانی را در پی داشته است.

وی در خاتمه با ذکر این نکته که تا اطلاع ثانوی کلیه دوره های آموزشی تاکسیرانان نیز به حالت تعویق درآمده است افزود: امیدواریم با انجام این گونه اقدامات، بتوانیم گامی در جهت حفظ سلامتی رانندگان حوزه بار و مسافر درون شهری و همچنین شهروندان ارجمند برداریم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط