چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

بهرامی:

ممانعت از ۹۳ ساخت‌ و ساز غیرمجاز در منطقه دو قزوین

بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: آذر امسال از وقوع ۹۳ مورد ساخت و ساز و تعمیرات ساختمانی غیرمجاز در منطقه دو قزوین جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی اظهار کرد: ممانعت از ۹۳ ساخت و ساز غیرمجاز در آذر ماه سالجاری از جمله فعالیت‌های واحد اجرائیات منطقه دو بوده که با هدف رعایت اصول شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مدت مذکور ۲۲۶ اخطاریه کتبی برای تعطیلی کار و ۳۲ مورد اخطار جهت رفع سد معبر ساختمانی در منطقه دو صادر شده است.
 
بهرامی عنوان کرد:بستر سازی تسهیل در امور مرتبط با پیشگیری از تخلفات ساختمانی و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری از جمله وظایف واحد اجرائیات بوده که آذر امسال در منطقه دو قزوین ۲۶ مورد رای کمیسیون ماده صد ابلاغ شده است.
 
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین ادامه داد: ۱۲۷ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در واحد اجرائیات منطقه دو قزوین ثبت شده است که پس از بررسی  پیگیری به این درخواست پاسخ داده شده است.
 
بهرامی اضافه کرد:ثبت در خواست ها در سامانه 137 گامی موثر در راستای تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری در خصوص تعامل مطلوب با شهروندان محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط