جمعه ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

تشریح عملکرد معاونت خدمات شهری منطقه دو شهرداری قزوین در روزهای برفی

معاونت خدمات شهری منطقه دو شهرداری قزوین طی دو روز گذشته، بلافاصله پس از آغاز بارش برف عملیات نمک‌پاشی و بازگشایی معابر را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛هم‌زمان با برودت هوا و بارش برف،عملیات بازگشایی معابر شهری و نمک‌پاشی در خیابان های اصلی و فرعی و کوچه های منطقه دو قزوین،به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث،انجام شد.

 
محمدخانلو، معاون خدمات شهری منطقه دو اظهار داشت: طی عملیات امروز و روز گذشته که توسط تمامی نیروهای پیمانکار و عوامل معاونت خدمات شهری منطقه دو و اجراییات این منطقه صورت گرفت، از همان ساعات اولیه، دو دستگاه بابکت و همچنین سه دستگاه خودروی نیسان وانت بصورت مستمر و مقادیر قابل توجهی شن، ماسه و نمک جهت بازگشایی و یخ زدایی معابر بکار گیری شد.
 
وی عنوان کرد: این عملیات با حضور سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری، معاونین عمرانی،خدمات شهری و مسئول اجرائیات این منطقه انجام شده است.
 
محمدخانلو افزود: همچنین تعدادی از دریچه ها و پل های فلزی معیوب و یا به سرقت رفته در سطح شهر نیز جهت پیشگیری از وقوع حادثه، جایگزین و یا تعمیر شدند.
 
وی اظهار کرد: این عملیات در روزهای آینده بخصوص از یکشنبه آتی که توسط سازمان هواشناسی تاریخ احتمالی آغاز مجدد بارش‌ها اعلام شده است، تا ثبات کامل وضعیت آب و هوایی شهر، ادامه خواهد داشت.
 
پایان پیام.

تصاویر مرتبط