یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۸

بهرامی خبر داد:

ممانعت از 148 مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در منطقه دو قزوین

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: خرداد ماه امسال از تکمیل 148 مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در منطقه دو توسط عوامل واحد اجرائیات ممانعت به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو قزوین؛سلیمان بهرامی در خصوص عملکرد واحد اجرائیات اظهار کرد: خرداد ماه امسال ۳۲۴ اخطاریه کتبی برای تعطیلی کار و ۵۰ اخطار برای رفع سد معبر ساختمان صادر شده است.

وی بیان کرد: با هدف رعایت اصول شهرسازی و ساخت بناهای مستحکم، در مدت مذکور از تکمیل ۱۴۸ ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در سطح منطقه دو، ممانعت شد.
 
به گفته مدیر منطقه دو شهرداری قزوین؛ ۱۰۷ مورد جمع‌آوری وسایل متخلفین، اخذ ۳۴ تعهد کتبی از متخلفین و ارسال ۹۱ پرونده به کمیسیون ماده صد را می‌توان از جمله فعالیت‌های واحد اجرائیات برشمرد.
 
بهرامی گفت: در مدت خرداد سال جاری، به منظور جلوگیری از سد معبر ۶۸ مورد اخطاریه کتبی به مغازه‌داران در نوبت‌های اول و دوم ارائه شده است.  
 
وی عنوان کرد: واحد اجرائیات در شهرداری‌ها جهت بستر سازی و تسهیل در امور مرتبط با تخلفات ساختمانی و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری، ضمن ایجاد هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی به منظور دستیابی به اهداف شهرداری در امر اجرائیات است.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط