چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵

بهرامی مدیر منطقه دوشهرداری قزوین عنوان کرد:

پیگیری مشکلات 247 نفر از شهروندان در ناحیه شهید بابایی

بهرامی مدیر منطقه دوشهرداری قزوین از پیگیری مشکلات 247 نفر از شهروندان در ناحیه شهید بابایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دوشهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اعلام این خبر افزود: سلیمان بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد:با اعلام شکایت مردمی به واحد 137 و ناحیه دو شهرداری قزوین، یک‌هزار و 135 متر مربع از معابر ناحیه شهید بابایی منطقه دو قزوین در مهرماه سال جاری، لکه‌گیری شد.

وی ترمیم ترانشه معابر، پیاده‌روسازی آسفالت و پیاده‌روی سازی کفپوش را از اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد و افزود: با پیگیری ناحیه و سامانه ارتباط مردمی، عملیات عمرانی ترمیم ترانشه معابر به طول 794 متر مربع، پیاده‌روسازی آسفالت به طول 341 متر مربع و پیاده‌روسازی کفپوش به طول 350 متر مربع در مهرماه سال جاری اجرا شد.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: همچنین عملیات عمرانی ترمیم یا نصب جدول به طول 290 متر، ترمیم یا نصب دریچه به طول 3 مورد، ترمیم یا نصب دال بتنی به طول 10 متر در این مدت انجام شد.


بهرامی عنوان کرد: منطقه به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان نسبت به پیگیری معضلات ناحیه شهید بابایی از سازمان‌ها و ارگان‌ها اقدام کرده که از جمله آن می‌توان به پیگیری 9 مورد در این مدت اشاره کرد.


بهرامی مجموع تعداد مراجعات مردمی به ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین برای بیان مشکلات خود و پیگیری آن را در مهرماه سال جاری 247 مورد عنوان کرد و گفت: از این میزان، 50 مورد حضوری، 12 مورد مکاتبه‌ای، 100 مورد تلفنی و 85 مورد سامانه 137 است.


 وی در پایان یادآور شد: تعداد دفعات ارتباط با واحد اجرائیات ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین دو بار است.


انتهای پیام/

تصاویر مرتبط