سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

بهرامی خبر داد؛

ارسال 155 پرونده تخلف ساختمانی به کمیسیون ماده 100 در قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در آذر ماه امسال 155 پرونده تخلفات ساختمانی در منطقه دو شهرداری قزوین به کمیسیون ماده صد ارجاع و مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، سلیمان بهرامی با تشریح مهم ترین اقدامات این منطقه در آذر ماه امسال اظهار داشت: منطقه دو شهرداری قزوین به طور روزانه برای آسایش و آرامش مردم و برای جلوگیری از تخلفات حوزه شهری اقدامات زیادی را در واحد اجرائیات خود انجام می دهد.
وی با بیان اینکه واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در زمینه های مختلفی از جمله صدور اخطاریه، بررسی شکایت های مردمی، جمع آوری زوائد فیزیکی، جمع آوری وسایل متخلفین و غیره فعالیت می کند، گفت: یکی از مهم ترین اقدامات این واحد شناسایی تخلفات ساختمانی و ارسال به کمیسیون ماده 100 است.
بهرامی در خصوص روند بررسی پرونده در کمیسیون ماده صد اظهار داشت: ساخت و ساز غیر مجاز یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری‌ها است که طبق قانون مالکین اراضی و املاک قبل از ساخت و ساز بنا باید از شهرداری مبادرت به اخذ پروانه ساختمانی نمایند.
 
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: روند بررسی تخلفات ساختمانی طی گزارش اولیه توسط واحد اجراییات منطقه 2 به واحد شهرسازی این منطقه و بعد از بررسی توسط کارشناسان شهرسازی جهت رسیدگی به کمیسیون ماده صد ارسال می‌گردد.
پایان پیام.

تصاویر مرتبط