چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۷

آذر ماه امسال صورت گرفته است؛

ممانعت از 196 مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در منطقه دو قزوین

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین از ممانعت 196 مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در منطقه دو قزوین طی آذر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ بهرامی با اشاره به مهم ترین اقدامات واحد اجرائیات این منطقه در آذر ماه امسال اظهارکرد: واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در آذر ماه اقدامات متعددی را برای پیشگیری از هر گونه تخلف در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز و سایر اقدامات غیرقانونی انجام داده است.

وی افزود: براساس آمار جمع آوری شده در آذر ماه امسال 196 مورد ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز به ثبت رسیده است.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: این منطقه در زمینه اجرای حکم 32 مورد، در زمینه ارائه اخطار کتبی جهت تعطیل کار 316 مورد و در زمینه تعهد کتبی از متخلفین 11 مورد را به ثبت رسانده است.


بهرامی خاطرنشان کرد: واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین در آذر ماه امسال 113 مورد جمع آوری وسایل متخلفین، 32 مورد استرداد اجناس جمع آوری شده سد معبر و پلیس ساختمان، 21 مورد ارائه اخطار کتبی به مغازه داران و 60 مورد جمع آوری وسایل و لوازم کار انجام داده است.


وی گفت: امیدواریم شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین در امورات و ساخت و ساز های خود موارد قانونی را رعایت کنند تا به این ترتیب واحد اجرائیات مجبور به اجرای احکام  نشود.


پایان پیام/

تصاویر مرتبط