چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۲۰

فدایی فر:

بیش از 24 هزار متر مربع از معابر منطقه دو در سال 98 ترمیم و بهسازی شد

کیومرث فدایی فر، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته در منطقه دو شهرداری قزوین بیش از 24 هزار متر مربع ترمیم و بهسازی معابر انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: یکی از مشکلاتی که مردم این منطقه سال گذشته با آن روبه رو بودند، موضوع ترمیم و بهسازی آسفالت معابر بود که این مشکل تا حدود زیادی در سال 98 برطرف شده است.

وی افزود: در راستای برطرف کردن این مشکل در دو ناحیه شهری منطقه دو شهرداری که قزوین که شامل ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی می شود، در سال گذشته بیش از 24 هزار متر مربع ترمیم و بهسازی معابر انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری عنوان کرد: براساس آمار در سال 98 در ناحیه شهری آزادگان 8 هزار و 616 متر مربع و در ناحیه شهری شهید بابایی 15 هزار و 658 متر مربع  ترمیم و بهسازی معابر انجام شده است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: ترمیم و بهسازی معابر منطقه دو شهرداری قزوین  می تواند در افزایش سهولت در رفت و آمد مردم و وسائط نقلیه نقش بسزایی داشته باشد که امیدواریم این مهم تحقق یابد.

وی گفت: موارد زیادی از جمله حفاری ها و به روز رسانی خدمات واحد های خدمات رسان از جمله آب، گاز و غیره سبب تخریب آسفالت و به وجود آمدن مشکلات برای مردم می شود که امیدواریم با ترمیم این معابر مشکلات کاهش یابد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط