یکشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۲۴

فدایی فر:

بیش از هزار و 700 مورد ارتباط با دستگاه های مختلف در منطقه دو شهرداری به ثبت رسیده است

کیومرث فدایی فر، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در سال 98 یک هزار و 718 مورد ارتباط سازمان ها و ادارات مختلف با منطقه دو شهرداری به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: یکی از برنامه ها و اولویت هایی که منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمرکز ویژه ای را بر روی آن داشته، ارتباط با سازمان ها و ادارات مختلف در راستای رفع مشکلات شهری است که حوزه فعالیت آن ها به این منطقه مربوط می شود.

وی افزود: براساس همین سیاست در سال 98 منطقه دو شهرداری قزوین با سازمان ها و ادارات مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان زیبا سازی، سازمان حمل و نقل و ترافیک و دستگاه های خدمات رسان ارتباط و همکاری داشته است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس آمار در سال 98 یک هزار و 718 مورد ارتباط سازمان ها و ادارات مختلف با منطقه دو شهرداری به ثبت رسیده است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: سازمان عمران 411 مورد، مدیریت پسماندها 259 مورد، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی 32 مورد، سازمان پارک ها و فضای سبز 110 مورد، سازمان زیباسازی 31 مورد، سازمان حمل و نقل و ترافیک 56 مورد و دستگاه های خدمات رسان 819 مورد انجام شده است.

وی بیان کرد: منطقه دو شهرداری قزوین برای برطرف کردن مشکلات شهری منطقه دو و افزایش رضایتمندی شهروندان همواره به دنبال ارتباط با دستگاه های مختلف بوده و از این پس هم همین سیاست را ادامه خواهد داد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط