بهرامی مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین خبر داد؛
ثبت110 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهید بهشتی
بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ماه گذشته در ناحیه شهری شهید بهشتی منطقه 2 شهرداری 110 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی اظهار کرد: تعامل مناسب و استماع پیشنهادها و انتقادات شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی مدیران این منطقه بوده است.
او افزود: در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن به شهروندان و مراجعهکنندگان پاسخ داده شود و نیازهای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.
این مسئول گفت: بر اساس همین سیاست، چهار روش حضوری، مکاتبهای، تلفنی و سامانه 137 تدارک دیده شده تا به این وسیله، شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
بهرامی اضافه کرد: با توجه به آمار به ثبت رسیده، ماه گذشته در ناحیه شهری شهید بهشتی منطقه 2 شهرداری قزوین110 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: از این تعداد 21 مورد مراجعه حضوری، 11 مورد به صورت مکاتبهای و 78 مورد هم از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.
پایان پیام.