چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۲۳

محمد حسینی، رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری قزوین:

ساماندهی و رعایت نکات ایمنی نصب داربست در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت

اولین جلسه ساماندهی و رعایت نکات ایمنی نصب داربست در سطح شهر با حضور رئیس اتحادیه مصالح فروش ها ، نماینده سازمان آتش نشانی ، سازمان زیباسازی و اداره مدیریت بحران شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ مجید محمدحسینی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی، ساماندهی و رعایت نکات ایمنی نصب داربست‌ در سطح شهر دانست و گفت: یکی از خطراتی که جان و مال مردم سطح شهر را تهدید می کند و باعث آسیب های فراوانی می شود عدم توجه به نکات ایمنی در نصب داربست‌هاست.

رئیس اداره بحران شهرداری قزوین با اشاره به نحوه حمل و نقل و در برخی موارد وضعیت نصب داربست ها خاطرنشان کرد: از معضلات اصلی که در هنگام نصب وجود دارد عدم توجه به مکان یابی صحیح و جانمایی درست داربست‌ها در شهر است.

محمد حسینی دریافت مجوز نصب از سوی  سازمان های مربوطه را یکی دیگر از موارد قابل اهمیت در این جلسه عنوان کرد .

همچنین در این جلسه سیدی رئیس اتحادیه مصالح فروش های قزوین با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: یکی از مشکلات اصلی ما در رسته داربست ها عدم داشتن مجوز های لازم است .

سیدی با بیان اینکه افرادی که اقدام به نصب داربست می کنند، بیشتر قانون گریز هستند اذعان کرد: ما بارها از این افراد خواستیم تا به نکات ایمنی و دریافت مجوز اقدام کنند اما تاکنون تنها توانستیم تعداد اندکی را مجاب کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون حدود  70داربست کار را شناسایی کرده ایم که از این میان تنها 15 نفر آن ها مجوز های لازم را دریافت کرده اند .

سیدی در پایان گفت: اتحادیه مصالح فروش‌ها آمادگی هرگونه همکاری و آموزش در جهت بهبود کار و رعایت نکات ایمنی را دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط