فدایی فر:
نزدیک به هزار پیام در سامانه 137 منطقه 2 به ثبت رسیده است
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال نزدیک به هزار پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فداییفر با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته سبب کاهش مراجعات مردمی و ارتباط حضوری شهروندان با شهرداری شده و این افراد امورات خود را به صورت غیر حضوری انجام می دهند.
وی افزود: یکی از بهترین روشهای ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان میتوانند دغدغهها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمعآوریشده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در 6 ماه نخست امسال، 998 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.
فدایی فر تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 668 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 330 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.
وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور همچنان به شهروندان توصیه می شود که از روشهای غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند.
پایان پیام.