دوشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۱

فدایی فر:

مراجعه مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسیده است

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: 1521 مورد مراجعه های مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین فعالیت های این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی منطقه دو شهرداری قزوین تعامل مناسب با مردم و شهروندان و توجه به پیشنهادات، انتقادات و مطالبات آنها است.

وی افزود: در همین راستا سازوکارهای مختلفی فراهم شده تا بدین وسیله مردم و شهروندان بتوانند به راحتی هر چه تمام تر این مطالبات را بیان کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: چهار مدل حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 روش هایی است که شهروندان می توانند به وسیله آنها در کمترین زمان ممکن با مدیران و مسئولان شهرداری منطقه دو قزوین ارتباط گرفته و در مدت زمان کوتاهی استعلام اقدامات انجام شده را بگیرند.

فدایی فر گفت: برهمین اساس در 6 ماه نخست امسال شاهد ارتباط خوب مردم در این چهار زمینه بوده ایم و هزار و 521 مورد مراجعه های مردمی براساس آمار نرم افزاری در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد 241 مورد به صورت حضوری، 149 مورد به صورت مکاتبه ای، 463 مورد به صورت تلفنی و 668 مورد به صورت سامانه 137 بوده است.

این مقام مسوول افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا همچنان تاکید شهرداری منطقه دو قزوین بر مراجعه غیر حضوری مردم است تا بدین وسیله از احتمال ابتلا به این بیماری در بین شهروندان و مراجعه کنندگان به شهرداری کاهش پیدا کند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط