چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۱۶

فدایی فر:

4105 متر ترمیم ترانشه معابر در ناحیه شهری شهیدبابایی انجام شد

معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال در ناحیه شهری شهیدبابایی چهار هزار و 105 متر ترمیم ترانشه معابر انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، حیدری با اشاره به مهم ترین اقدامات این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری قزوین  در 6 ماه نخست امسال اقدامات متعددی را در زمینه لکه گیری، ترمیم ترانشه معابر، پیاده روسازی، آسفالت و کفپوش، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی، دال بتنی و غیره در ناحیه شهری شهیدبابایی انجام داده است.


وی افزود: بسیاری از این اقدامات با توجه به درخواست های مردم این منطقه، نظارت هایی که به صورت مستمر توسط کارشناسان اتفاق می افتد و لزوم زیباسازی فضای این منطقه انجام شده است.


معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس همین سیاست ها در 6 ماه نخست امسال در ناحیه شهری شهیدبابایی چهار هزار و 105 متر ترمیم ترانشه معابر انجام شده است.


حیدری خاطرنشان کرد: موضوع تخریب آسفالت که پس از حفاری دستگاه های خدمات رسان برای انجام خدمات اتفاق می افتد یکی از موضوعاتی است که شهروندان با آن روبرو هستند و به همین دلیل این منطقه سعی می کند این عملیات ها را در مدت کوتاهی انجام دهد.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط