یکشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۱۶

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه2 شهرداري قزوين به 5094پبام مردمي در سال 93

مديرمنطقه 2شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به5094تماس در سال93 خبر داد.


فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در سال93 با سامانه137 منطقه2 شهرداري5094تماس گرفته شده كه1996مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ، مرمت ، ولکه گيري و نگهداري معابر مي باشد.
 
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين،صادقي افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت، ولکه گيري و نگهداري معابر،تعداد 1396موردمربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد.   
 
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
 
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
 
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
 
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

لازم به ذكر است؛ از 5094پيام دريافت شده به 5014پيام رسيدگي و اقدام شده و80پيام در دست بررسي مي باشد.

 

تصاویر مرتبط