صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛
پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 228پيام مردمي
مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 اين منطقه به 228تماس در فروردين 94 خبر داد.
فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در فروردين 94 با سامانه137 منطقه2 شهرداري228تماس گرفته شده كه 122 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت و لكهگيري و نگهداري معابر بوده است. به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت و لكه گيري و نگهداري معابر 47مورد تماس شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر اصناف و دستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است. صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد. صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند. در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد. لازم به ذكر است؛ از 228پيام دريافت شده به144پيام رسيدگي و اقدام شده و84 پيام در دست بررسي مي باشد. پايان پيام |