یکشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۲۷

صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت فيزيكي 20درصدي پروژه روكش آسفالت معابر منطقه 2شهرداري قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: با اعتبار 40ميليارد ريال روكش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه 2شهرداري قزوين در دوماهه اول سال جاري از 20درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: در پي تماس هاي مردمي از طريق سامانه 137 كه در دو ماهه اول سال  94 كه بيشترين درخواست‌ها مربوط به روكش آسفالت و مرمت كوچه ها و معابر فرعي سطح منطقه2 شهرداري اختصاص داده بودند، معاونت عمراني منطقه 2به همراه نواحي شهيد بابايي و آزادگان با بررسي هاي دقيق و برنامه ريزي هاي انجام شده تصميم گرفتند با اعتبار 40ميليارد ريال تعداد 97 معبر اصلي و فرعي سطح منطقه 2 را در محلات مختلف روکش آسفالت کنند.

صادقي از شهروندان  درخواست كرد با توجه به بالا بودن هزينه آسفالت كوچه ها و معابر در نگهداري آنها دقت لازم را داشته باشند و از توقف خودروهاي داراي ريزش روغن و فرآورده هاي سوختي در كوچه ها و معابر فرعي كه به آسفالت آسيب مي‌رساند خودداري کنند.
 
 وي گفت: هزينه عمليات روكش آسفالت به صورت ماشيني و دستي معابر فرعي و اصلي منطقه 2 شهرداري قزوين در دو ماهه اول سال جاري 8ميليارد ريال بوده و  تاكنون 15 معبرفرعي و دو معبراصلي آسفالت و عمليات اجرايي آنها 20درصدپيشرفت فيزيكي داشته است.

 

تصاویر مرتبط