شنبه ۱۳۹۴/۰۳/۰۲

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد:

پاسخگويي منطقه2 شهرداري قزوين به 325پبام مردمي سامانه 137

مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به325 تماس در ارديبهشت خبر داد.

 
 
فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در ارديبهشت با سامانه137 منطقه2 شهرداري325تماس گرفته شده كه143مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر مي باشد.
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين،صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت ،مرمت ،لکه گيري ونگهداري معابر بيشترين تماسها مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است؛ از 325پيام دريافت شده به 287پيام رسيدگي واقدام شده و47پيام در دست اقدام مي باشد.

تصاویر مرتبط