صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد:
پاسخگويي منطقه2 شهرداري قزوين به 325پبام مردمي سامانه 137
مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به325 تماس در ارديبهشت خبر داد.
فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در ارديبهشت با سامانه137 منطقه2 شهرداري325تماس گرفته شده كه143مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر مي باشد. به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين،صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت ،مرمت ،لکه گيري ونگهداري معابر بيشترين تماسها مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد. صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد. صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند. در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد. لازم به ذكر است؛ از 325پيام دريافت شده به 287پيام رسيدگي واقدام شده و47پيام در دست اقدام مي باشد. |