سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

بهرامی:

ثبت 155 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین در آذر ماه امسال 155 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در آذر ماه امسال اظهار كرد: امروزه هر چند که دیدارها و ملاقات های مردمی در سطح منطقه دو افزایش یافته ولی یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است.

وی افزود: با کمک سامانه 137 شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.


مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در آذر ماه امسال 155 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

بهرامی تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 100 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 55 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری  و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.


پایان پیام.

تصاویر مرتبط