جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۲۹

بهرامی خبر داد؛

نصب 48 متر پل فلزی در منطقه دو شهرداری قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در راستای انجام اقدامات عمرانی در دی ماه امسال 48 متر ترمیم و یا نصب پل فلزی در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهم ترین اقدامات عمرانی این منطقه در دی ماه امسال اظهار کرد: انجام پروژه های عمرانی برای بهبود کیفیت زندگی شهری یکی از مهم ترین وظایف شهرداری ها محسوب می شود که منطقه دو شهرداری قزوین سعی کرده این وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی افزود: در همین راستا به صورت روزانه و ماهانه اقدامات متعددی در زمینه ترمیم و بهسازی معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش و غیره در این منطقه صورت می گیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: در انجام پروژه های عمرانی درخواست و مطالبات مردم که از طریق سامانه های مختلف پیامکی و مراجعات مردمی و همینطور بازدید کارشناسان این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم مردم و شهروندان همواره مطالبات و پیشنهادات خود را با شهرداری در میان بگذارند.

حیدری گفت: در راستای انجام اقدامات عمرانی در دی ماه امسال 48 مترترمیم و یا نصب پل فلزی در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است.

این مسوول افزود: این اقدام با هدف تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده و عبور و مرور وسایل نقلیه انجام شده است که امیدواریم مورد رضایت شهروندان این ناحیه شهری قرار گیرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط