بهرامی:
205 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسید
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: بهمن ماه امسال در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین 205 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی اظهار کرد: تعامل مناسب و استماع پیشنهادات و انتقادات شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی مدیران این منطقه بوده است.
وی افزود: در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن با شهروندان و مراجعه کنندگان رفتار شده و نیازهای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.
این مسوول گفت: براساس همین سیاست، چهار روش حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 تدارک دیده شده تا بدین وسیله شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند پیشنهادات خود را مطرح کنند.
بهرامی اضافه کرد: با توجه به آمار به ثبت رسیده در بهمن ماه امسال در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین 205 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: از این تعداد 45 مورد مراجعه حضوری، هفت مورد به صورت مکاتبه ای، 73 مورد به صورت تلفنی و 80 مورد هم از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.
وی گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی در سطح استان قزوین همچنان توصیه می شود تا شهروندان از مراجعه حضوری خودداری کرده و به روش های غیر حضوری ارتباط بگیرند.
پایان پیام.