دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۳

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین خبر داد؛

ثبت 135 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری، در خردادماه امسال 135 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در این منطقه در خرداد ماه امسال اظهار كرد: منطقه دو شهرداری قزوین برای ارتباط شهروندان با مدیران این منطقه روش های مختلفی را پیش بینی کرده که یکی از بهترین روش‌ها، سامانه 137 است و به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.

او افزود: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در خرداد ماه امسال 135 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

بهرامی تصریح کرد: بر اساس آمار به ثبت رسیده 98 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهید بابایی و 37 مورد هم در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب و اجرای دیوار آجری  از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را از آنها مطلع کرده‌اند و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط