دوشنبه ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

بهزادپور، مدير منطقه دو شهرداري قزوين:

گام ابتدايي براي ايجاد تحول در بهبود عبور و مرور شهري قزوين برداشته شده است

احداث دو پل شهري در چهار راه عمران و نادري گام ابتدايي براي ايجاد تحول در بهبود عبور و مرور شهري بود.

 

حسين بهزادپور، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: اصلاح ساختار بهبود عبور و مرور شهري نياز به يک پروسه طولاني دارد که احداث دو پل شهري در چهار راه عمران و نادري گام ابتدايي براي ايجاد تحول در بهبود عبور و مرور شهري بود 
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ بهزادپور که در برنامه تلويزيوني پيام شهر سخن مي‌گفت، با تشريح پروژه هاي که در راستاي اصلاح بهبود عبور و مرور شهري در منطقه دو شهرداري قزوين اجرايي مي شود، بيان کرد: پروژه‌هاي مربوطه به ارتقاي سطح عبور و مرور شهري کمک شاياني به ارتقاء رفاه حال شهروندان خواهد کرد.
 وي با بيان اينکه پروژه هاي خوبي در حوزه بهبود رفت و آمد در اين منطقه در حال اجرا است، بيان کرد: پروژه احداث پل غيرهمسطح همبستگي و سرداران از مهم ترين پروژه هاي در دست اجرا در اين منطقه که مدت زمان اجراي آن 14ماه مي باشد که تا پايان آبان ماه سال آينده به اتمام خواهد رسيد.
مدير منطقه دو شهرداري قزوين به پروژه احداث پل غيرهمسطح باهنر اشاره کرد و افزود: اين پروژه که مدت اجراي آن 18 ماه تعيين شده است تا پايان آبان ماه سال آينده شاهد بهره برداري از اين پروژه مهم خواهيم بود.
بهزادپور با بيان اينکه بودجه درآمد منطقه دو شهرداري قزوين در سال جاري 33ميليارد تومان بود، افزود: طي 9 ماهه سال جاري در اين منطقه 352مورد صدور پروانه، 298مورد صدور پايان کار انجام شده است و همچنين دستور تهيه نقشه در 9ماهه سال جاري نسبت به سال گذشته 40درصد افزايش يافته است.
بهزاد پور با بيان اينکه المان ميدان مينودر که از سال 88 عمليات عمراني آن آغاز شده است، هم اکنون از 80درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است، افزود: اين پروژه که نقش بسزايي در زيبايي بصري ورودي شهر به خصوص براي مسافران دارد تا پايان خرداد ماه سال آينده با اعتبار 2ميليارد و 200ميليون تومان به بهره برداري خواهد رسيد.
وي به تشريح پروژه هاي پياده روسازي در منطقه دو شهرداري قزوين پرداخت و بيان کرد: پياده روسازي خيابان فردوسي از ميدان آزادي تا ميدان عدل با اعتبار 5ميليارد ريال و پياده روسازي خيابان شهيد بابايي از تقاطع شهيد مدني تا تقاطع استانداري با اعتبار 6ميليارد و 370ميليون ريال از 80درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است و در اوايل سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
بهزاد پور با بيان اينکه امسال براي اجراي پروژه روکش آسفالت در اين منطقه 800ميليون تومان اعتبار هزينه شده است، افزود: امسال با اعتبار 365ميليون ريال اجراي جدول گذاري معابر منطقه در دستور کار قرار گرفت که با پيشرفت خوبي در حال اجرا است.
مدير منطقه دو شهرداري قزوين اضافه کرد: مرحله اول آماده سازي بافت هاي باز يک هکتاري با اعتبار 5ميليارد ريال امسال به مرحله اجرا درآمد که مرحله دوم آن در سال آينده اجرايي خواهد شد.
وي از احداث فاز دو بوستان بانوان خير داد و گفت: اين پروژه در سه فاز تکميل خواهد شد و اين پروژه در راستاي افزايش فضاي سيز و ايجاد محلي آرام و امن براي ورزش و استراحت بانوان اجرايي مي شود.
 بهزادپور خطاب به شهروندان اظهار داشت: به منظور اجراي پروژه هاي عمران افزون تر در شهر مردم با پرداخت عوارض و بدهي خود به شهرداري مي توانند از تسهيلات تخفيف بهره ببرند و اين اقدام نيز کمکي براي دستيابي شهرداري به درآمدهاي پيش بيني شده مي داند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط