سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

۱۰۸ درخواست مردمی سامانه ۱۳۷ در منطقه دو رسیدگی شد

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: واحد خدمات شهری منطقه دو در مدت بهمن سال جاری به ۱۰۸ مورد درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ سلیمان بهرامی با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۱۳۱ اخطاریه کتبی به منظور تعطیلی کار توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو صادر و از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز در ۶۷ نقطه از این منطقه ممانعت به عمل آمد.

 

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات شهروندان ۱۰۸ مورد از درخواست‌های مردمی که در سامانه ۱۳۷ ثبت شده، مورد پیگیری قرار گرفت.
 
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین ادامه داد: بهمن امسال ۵۵ اخطار برای رفع سد معبر ساختمانی و ۷۰ اخطاریه به منظور رفع سد معبر اصناف در منطقه دو صادر شده است.
 
 
بهرامی گفت:جمع آوری نخاله در ۲۰ نقطه منطقه دو از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری در مدت مذکور محسوب می‌شود.
 
 
به گفته مدیر منطقه دو شهرداری قزوین،معاونت خدمات شهری این منطقه در مدت بهمن ماه، ۵۰ مورد هماهنگی با سازمان پسماند جهت حمل زباله، نظافت معابر و شستشوی مخازن انجام داده است.
 
 
وی عنوان کرد: در مدت مذکور ۳۵ پرونده توسط معاونت خدمات شهری منطقه به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.
 
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط