یکشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۰۷

صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبر داد؛

ارجاع 70 پرونده به واحد اجراي احكام منطقه 2 شهرداري قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: تعداد 70 مورد پرونده تخلفات ساختماني در سه ماهه اول سال‌جاري براي اجراي حكم صادره از كميسيون ماده صد منطقه 2 شهرداري قزوين به واحد اجراي احكام ارجاع شده است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: در سه ماهه اول  94 تعداد 70 مورد پرونده تخلفات ساخت و ساز بعد از بررسي‌هاي  لازم براي اجراي حكم صادره از كميسيون ماده صد به واحد اجراي احكام منطقه 2 شهرداري ارجاع شده است.
 
صادقي افزود: از تعداد 70 مورد پرونده ارجاعي به واحد اجراي احكام 20 مورد مربوط به وصول جرا يم تخلفات ساخت و ساز و 39 مورد مربوط به اجراي حكم تخريب وبرگشت به وضع سابق بوده است.
 
وي اضافه كرد: براي  تعداد 11مورد نيز حكم پلمپ و ممانعت از كار صادر شده بود.
 
صادقي در پايان از مالكان و صاحبان پروانه ساخت و ساز درخواست كرد: از تغييرات در اجراي پروانه ساختماني صادره به طور جدي خوداري کنيد و قبل از هرگونه تغييري در ساخت ساختمان با كارشناسان واحد شهرسازي منطقه 2 شهرداري مشورت و از نظريات آنان باخبر شويد تا ما شاهد ضرر و زيان و از دست رفتن زمان و ارجاع پرونده به كمسيسيون ماده صد و اجراي احكام مختلف توسط واحد اجرا ي احكام نباشيم.
 
لازم به ذکر است؛ واحد اجراي احکام در طول سال‌هاي 90 تا سه ماهه اول سال 94 تعداد 197 مورد اخطاريه کتبي، تخليه، تخريب، پلمپ و اجراي حکم صادر کرده است و  همچنين در سه ماهه اول تعداد 6مورد تخريب ساخت و ساز غير مجاز در حريم شهر انجام داده است.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط