صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛
پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 809 پبام مردمي
فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه 137 به 809 تماس در سه ماهه اول سالجاري خبر داد.
فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در سه ماهه اول سالجاري با سامانه137 منطقه2 شهرداري809تماس گرفته شده كه381مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر است.
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت ،مرمت ،لکه گيري ونگهداري معابر بيشترين تماسها (168مورد)مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت است.
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است؛ از 809پيام دريافت شده به 744پيام رسيدگي واقدام شده و65پيام در دست اقدام مي باشد.