چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۱۰

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 809 پبام مردمي

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه 137 به 809 تماس در سه ماهه اول سالجاري خبر داد.

 

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در سه ماهه اول سالجاري با سامانه137 منطقه2 شهرداري809تماس گرفته شده كه381مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر است.
 
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت ،مرمت ،لکه گيري ونگهداري معابر بيشترين تماسها (168مورد)مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان است.
 
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت است.
 
صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
 
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
 
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

لازم به ذكر است؛ از 809پيام دريافت شده به 744پيام رسيدگي واقدام شده و65پيام در دست اقدام مي باشد.

 

تصاویر مرتبط