یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۵

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 1564 پبام مردمي

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در شش ماهه اول سالجاري با سامانه137 منطقه2 شهرداري هزار و 564تماس گرفته شده كه 647 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر مي‌باشد.


به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت، لکه گيري و نگهداري معابر بيشترين تماس‌ها (456مورد)مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي‌باشد.

صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.

صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.

وي افزود: تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود و  مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است بنابراين بعضي از درخواست‌ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرار مي‌گيرد .

صادقي بيان کرد: سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

وي افزود: از هزار و 564پيام دريافت شده به هزار و 491پيام رسيدگي و اقدام شده و 73پيام در دست اقدام مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط