سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 185 پبام مردمي

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 اين منطقه به 185 تماس در آذر ماه خبر داد.


فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در آذر ماه  94با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 185 تماس گرفته شده كه 64 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر مي‌باشد.
 
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت، مرمت ،لکه‌گيري و نگهداري معابر، بيشترين تماس‌ها 48 مورد مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي‌باشد.
 
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي‌باشد.
 
صادقي در پايان گفت: از شهروندان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي حل آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
 
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل شود كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است بنابراين بعضي از درخواست‌ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
 
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

لازم به ذكر است؛ از 185پيام دريافت شده به 149پيام رسيدگي و اقدام شده و36 پيام در دست اقدام مي‌باشد.

 

تصاویر مرتبط