یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۶

صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين خبر داد؛

ارجاع 214 پرونده تخلفات ساختماني به منطقه دو شهرداري قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در 9 ماهه اول سال جاري 214 پرونده تخلفات ساخت و ساز بعد از بررسي‌هاي لازم براي اجراي حكم صادره از كميسيون ماده صد به واحد اجراي احكام منطقه 2 شهرداري ارجاع شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: از تعداد 214 مورد پرونده ارجاعي به واحد اجراي احكام 73 مورد مربوط به وصول جرايم تخلفات ساخت و ساز و 96 مورد مربوط به اجراي حكم تخريب و برگشت به وضع سابق بوده است.

وي اضافه كرد: براي  تعداد 47مورد نيز حكم پلمپ و ممانعت از كار صادر شده بود.
 
صادقي در پايان از مالكان و صاحبان پروانه ساخت و ساز درخواست كرد از تغييرات در اجراي پروانه ساختماني صادره به طور جدي خوداري کنند و قبل از هرگونه تغييري در ساخت ساختمان با كارشناسان واحد شهرسازي منطقه 2 شهرداري مشورت و از نظريات آنان باخبر شويد تا ما شاهد ضرر و زيان و از دست رفتن زمان و ارجاع پرونده به كمسيسيون ماده صد و اجراي احكام مختلف توسط واحد اجرا ي احكام نباشيم.
وي افزود: واحد اجراي احکام در طول سال‌هاي 90 تا 9 ماهه اول سال جاري تعداد  425مورد اخطاريه کتبي، تخليه، تخريب، پلمپ و اجراي حکم صادر کرده است و همچنين در 9 ماهه سال 94 تعداد 14مورد تخريب ساخت و ساز غيرمجاز در حريم شهر انجام داده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط