شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

فرهنگ زیربنای توسعه، پیشرفت و تعالی جامعه است

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فرهنگ زیربنای توسعه جامعه است، امروز خوشحالیم که پس از سالها هنرمندان تئاتر دارای یک سالن زیبا و استاندارد می شوند که می تواند به شکوفایی این هنر فاخر و رشد هنرمندان قزوینی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین افتتاح پروژه تئاتر شهر قزوین اظهار کرد: هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام و ارزشهای دینی و اسلامی به نسل آینده و جوانان است.

وی اضافه کرد: قزوین هنرمندان شاخص و بیشماری دارد که در عرصه های مختلف هنرنمایی می کنند اما امکانات مناسبی برای عرضه هنر آنها در شهر نیست.
 
فرمانی بیان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین، احداث مجموعه تئاتر شهر پایه گذاری شد و رویکرد شورای اسلامی شهر در دوره ششم تسریع در تکمیل این  
مجموعه و سایر طرح های نیمه تمام بو.د که خوشبختانه امروز به سرانجام رسید.
 
وی بیان کرد: تئاتر شهر یکی از طرحهای نیمه تمام بود که با پیگیری کمیسیون فرهنگی شورا و تلاش جهادی شهردار قزوین در روز شهردار به بهره برداری می رسد و امیدواریم خدمتی شایسته به هنرمندان این شهر تاریخی و با فرهنگ باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: با هنر می توان ارزشهای دفاع مقدس را بهتر به نسل آینده منتقل کرد و امیدواریم پس از افتتاح این مجموعه با برنامه ریزی هدفمند و استفاده درست و اصولی از این فضا توسط هنرمندان بویژه اهالی نمایش بتوان به  
شکوفایی استعدادها و تحقق منویات رهبری در تحقق هنر اسلامی کمک کرد.
 
فرمانی اظهارداشت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های شورای شهر است و بتدریج این طرح ها را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می دهیم .
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به همت مجموعه مدیریت شهری بزودی پل غیر همسطح در میدان دفاع مقدس جهت رفاه حال شهروندان افتتاح خواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط