بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین :
ثبت سه هزار و 900 پیام در سامانه 137 منطقه 2 شهرداری قزوین
بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سال گذشته 3 هزار و 900 پیام تحت عنوان مطالبات مردمی در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز با توجه به حجم زیاد اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین و برای کاهش رفت و آمد شهروندان و صرفه جویی در وقت شهروندان سامانه ای با عنوان سامانه 137 به ارایه خدمات غیرحضوری می پردازند.
وی افزود: این سامانه با هدف کاهش معضلات و مشکلات شهری و هدایت هر چه بهتر خدمات شهرداری راه اندازی شده است و تا به امروز هم نتایج خوبی را به همراه داشته است.
این مسوول گفت: در همین راستا در سال گذشته سه هزار و 900 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است که خوشبختانه به تمامی آنها پاسخ داده شده است.
بهرامی اضافه کرد: در سال جاری تا به امروز 598 پیام در سامانه به ثبت رسیده است که تنها 17 پیام بدون جواب باقی مانده است و آن هم در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: سامانه 137 یکی از مراجع مهم این منطقه در برطرف کردن مشکلات شهری است و ماهانه متراژ بالایی از لکه گیری، ترمیم ترانشه و سایر خدمات شهری براساس مطالب ثبت شده در این سامانه صورت می گیرد.
پایان پیام.