دوشنبه ۱۳۹۱/۰۴/۲۶

با حضور مسوولان استاني، شهري و اهالي محله؛

هشت پروژه عمراني و خدماتي منطقه دو شهرداري قزوين افتتاح و كلنگ‌زني شد

هشت پروژه عمراني و خدماتي در منطقه دو شهرداري قزوين با حضور مسوولان استاني و شهري با اعتبار 17 ميليارد و 610 ميليون ريال كلنگ‌زني و به بهره‌برداري رسيد.

 

مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: تمام تلاش ما بر اين است كه بتوانيم با اجراي پروژه‌هاي عمراني و  خدماتي رضايت شهروندان را كسب كنيم.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ حسين بهزادپور در مراسم افتتاح و كلنگ‌زني هشت پروژه عمراني و خدماتي كه با حضور مسوولان استاني و شهري و اهالي محله در بوستان انديشه برگزار شد، با بيان اينكه از تمام ظرفيت‌ها براي اجراي برنامه افتتاح به موقع پروژه‌هاي محلي و ناحيه‌اي استفاده خواهد شد، افزود: اميدواريم با همكاري مسوولان و شهروندان بتوانيم اهداف توسعه شهري و افزايش رفاه حال شهروندان را به تحقق برسانيم.
وي با اشاره به افتتاح بوستان انديشه بيان كرد: در گذشته زمين اين بوستان وضعيت نامناسبي داشت و باعث نارضايتي شهروندان ساکن در اين محل شده بود كه با پيگيري‌هاي لازم عمليات عمراني بوستان انديشه با اعتبار 350ميليون تومان از سال گذشته آغاز شد.
بهزادپور اضافه كرد: تلاش شد در اين بوستان از بهترين گونه‌هاي گياهي استفاده شود و همچنين با طراحي مناسب بوستان  شهروندان استفاده مطلوبي از اين فضا كنند.
مدير منطقه دو شهرداري قزوين با اشاره به افتتاح و كلنگ‌زني پنج سرويس بهداشتي، بيان كرد: احداث سرويس هاي بهداشتي در راستاي رفاه حال شهروندان و توسعه بهداشت عمومي در دستور كار قرار گرفته است و اميدواريم در سال آينده بتوانيم يكي از نيازهاي مهم شهروندان را مرتفع كنيم.
در ادامه كارگاه از فعالين محله به سخنراني پرداخت و با اظهار رضايتي از افتتاح اين گونه پروژه ها خواستار  ايجاد فضاي ايمني براي كودكان، نصب شيرهاي آبخوري و ارتقاء فرهنگ شهرنشيني در راستاي عدم ايجاد مزاحمت در اين بوستان شد.
گفتني است؛ در پايان بعد از اهداي لوح تقدير به افرادي كه در اجراي اين پروژه زحمت كشيدند بوستان اتديشه به دست ابراهيم قراباني جانباز 70درصدي كه در عمليات جزيره مجنون در سال 65 مجروح شده بود، افتتاح شد.
در ادامه مراسم نيز از المان مادر در ميدان مادر توسط مسوولان رونمايي شد، اين مجسمه  پيرو پروژه طراحي و نصب المان هاي حجمي سازمان زيباسازي در اين ميدان نصب شده است. المان مادر با رويکرد نمادگرايانه اي از مقام معنوي و روحاني مادر به ارتفاع هفت و نيم متر بر روي سکوي دو و نيم متري قرار گرفته و به منظور مقاومت در برابر شرايط جوي از جنس بتن با رنگ سفيد به منظور پاکي و قداست آن اجرا شده است.
 بنابراين گزارش؛ همچنين پروژه احداث سرويس‌هاي بهداشتي در بوستان معلم، انتهاي خيابان نواب- انتهاي خيابان بلوار شهيد بهشتي و انتهاي بلوار ميرداماد، جنب مجتمع ميلاد با اعتبار 150ميليون تومان هر كدام در مساحت 37مترمربع كلنگ‌زني ‌شد.
همچنين پياده‌روسازي خيابان‌هاي شهيد بابايي و فردوسي با اعتبار 11ميليارد ريال به بهرهبرداري رسيد و عمليات عمراني اين پروژه از اواسط مردادماه سال گذشته در مساحت 13هزارو 650مترمربع با هدف ساماندهي آب‌هاي سطحي خيابان‌هاي شهيدبابايي و فردوسي، يكپارچه سازي پياده‌روهاي ضلع شرقي و غرب، بهسازي مسير پياده‌روها و اجراي مسير ويژه نابينايان آغاز شد.
بنا براين گزارش، سرويس بهداشتي توحيد و خيام در راستاي ارتقاء بهداشت عمومي و سلامت و رفاه شهروندان به بهره برداري رسيد كه عمليات عمراني اين پروژه از اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، سرويس بهداشتي توحيد با اعتبار 38ميليون ريال با مساحت32مترمربع احداث شده است كه داراي سه چشمه مردانه و دو چشمه زنانه است.
سرويس بهداشتي خيام نيز با اعتبار 43ميليون تومان در مساحت 32 مترمربع به بهره برداري رسيد، و سرويس بهداشتي خيام داراي سه چشمه براي آقايان، دوچشمه براي بانوان و يك چشمه براي معلولان و جانبازان است.

پايان پيام    

 

تصاویر مرتبط