شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بهرامی خبر داد:

نصب و مرمت 102 مورد دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهید بهشتی

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال 102 مورد دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهیدبابایی نصب و یا ترمیم شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده این منطقه در 6 ماه نخست امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین در 6 ماه نخست امسال اقدامات زیادی را در زمینه لکه‌گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی آسفالت، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی و... انجام داده است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در  6 ماه نخست امسال مورد توجه جدی قرار گرفته است موضوع ترمیم یا نصب دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهید بهشتی می باشد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: براساس آمارهای به دست آمده در  6 ماه نخست امسال 102 مورد دریچه و پل فلزی در ناحیه شهری شهیدبابایی نصب و یا ترمیم شده است.


بهرامی گفت: این اقدام با هدف تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده و عبور و مرور وسایل نقلیه انجام شده است که امیدواریم مورد رضایت شهروندان این ناحیه شهری قرار گیرد.


وی تصریح کرد: پیمانکاران منطقه دو شهرداری قزوین به طور روزانه به دنبال برطرف کردن مشکلات شهری منطقه دو شهرداری قزوین هستند.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: مردم این منطقه هم می توانند مشکلات خود را از طریق راه های مختلف ارتباطی به سمع و نظر مسئولان این منطقه برسانند تا بدین وسیله در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات بهبود یابد.


پایان پیام.

تصاویر مرتبط