10/12/2017

صادقي، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

بهره‌برداري از سه پروژه شاخص منطقه دو شهرداري قزوين در آينده ‌نزديک

فرامرز صادقي، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين از بهره‌برداري سه پروژه شاخص در آينده نزديک خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ صادقي با اشاره به اينکه توازن عادلانه خدمت رساني از مهمترين رويکرد مديريت منطقه دو شهرداري قزوين است، گفت: پروژه‌هاي مختلف عمراني و خدماتي منطقه دو شهرداري قزوين بدون وقفه و باسرعت در حال اجراست.

صادقي تصريح کرد: اجراي پروژه‌هاي عمراني منطقه دو  با جديت دنبال خواهد شد و سعي مي‌شود برخي پروژه‌هاي نيمه تمام هم تا قبل از فصل سرما به بهره‌برداري برسد.

مدير منطقه دو شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: احداث بوستان حاشيه کانال17هکتاري با اعتباري بالغ بر 10ميليارد ريال در حال احداث است و اکنون در مراحل پاياني و تکميل قرار دارد و به زودي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

صادقي همچنين از احداث فضاي سبز در هادي آباد و بهره برداري از آن در چند روز آينده خبر داد و گفت: فضاي سبز در شهرها به عنوان ريه هاي تنفسي شهروندان عمل مي کنند و به همين دليل فقدان آن به معني عدم وجود سلامت و تندرستي در شهرها محسوب مي شود.

وي افزود: فضاهاي سبز شهري در راستاي توسعه و افزايش سرانه سبز و با هدف کاهش آلودگي هوا و ايجاد مکان گذران اوقات فراغت شهروندان احداث مي شود.

مديرمنطقه دو شهرداري قزوين اضافه کرد: احداث فضاي سبز منطقه هادي آباد با توجه به توزيع عادلانه امکانات و توجه به نقاط محروم انجام شده است.

وي ادامه داد: افزايش سرانه فضاي سبز از جمله برنامه هاي منطقه دو شهرداري قزوين است.

صادقي با بيان اينکه اين پروژه از پروژه هاي شاخص منطقه دو شهرداري قزوين است، بيان کرد: اعتبار احداث فضاي سبز هادي آباد بالغ بر يک ميليارد و 930ميليون ريال است و زمان اجراي پروژه هشت ماه بود که تا 2 ماه آينده افتتاح مي شود.

مدير منطقه دو شهرداري قزوين مکانيابي و احداث و بهره برداري از سرويس بهداشتي در شهرک ميرداماد را يکي ديگر از پروژه هاي در حال انجام اعلام کرد و افزود: اعتبار اين پروژه بالغ بر569ميليون و480هزار ريال است که در مدت چهار ماه ساخته شده است و در مرحله تکميل قرار دارد.

صادقي در پايان اظهار اميدواري کرد: اين اقدامات شهرداري بتواند رضايت شهروندان منطقه را به دنبال داشته باشد.