سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۳/۲۲

صادقی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین:

احیای بافت های فرسوده در اولویت منطقه دو شهرداری قزوین قرار دارد

فرامرز صادقی، مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین گفت: احیای بافت های فرسوده مسئله ای جدی در مدیریت امور شهری است و بهسازی و اصلاح آن به عنوان اولویت و نیاززیرساختی درمنطقه دو مطرح می باشد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، صادقی از اهتمام منطقه دو شهرداری قزوین برای بازسازی بافت‌های فرسوده خبر داد وافزود: بهسازی و نوسازی بافت‌‌های فرسوده شهری یکی از سیاست های مبنایی این منطقه در سال جاری است.

وی تصریح کرد:  ورود  بخش خصوصی که در مقایسه با دولت می تواند، نقش فعال تری در این حوزه ایفا کند، بسیار موثر است و ضرورت دارد تا بهسازی، بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده مورد توجه جدی مسوولان استان و شهر قرار گیرد.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به آگاه سازی مردم در راستای مشوق های لازم و ارائه تسهیلات شهرداری به مالکان بافت های فرسوده گفت: اطلاع رسانی های خوبی در این زمینه انجام شده است اما کافی نیست.

وی تصریح کرد:  تاکنون با توزیع بروشور و نصب بنرهایی در سطح منطقه ضمن آگاهی واطلاع رسانی شهروندان گام های مهمی در خصوص اطلاع رسانی و هدایت مردم نسبت به بازسازی بافت های فرسوده برداشته شده است.

صادقی تاکید کرد:  باید رضایت شهروندان را در اولویت کارهای خود قرار دهیم و برای خدمات رسانی بیشتر با امکانات موجود وهماهنگی های لازم و افزایش مشارکت مردم به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین یادآور شد:  تلاش می کنیم با بازدیدهای میدانی وایجاد ارتباط مستمر خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم و با برنامه ریزی های کارشناسانه شاهد اجرای  به موقع پروژه های خدماتی، عمرانی و فرهنگی دراین منطقه باشیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط