6/18/2018

صادقی، مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین:

پرداخت به‌موقع عوارض تضمین‌کننده توسعه زیرساخت‌های شهری است

فرامرزصادقی، مدیرمنطقه دوشهرداری قزوین گفت: پرداخت به‌موقع عوارض گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و تضمین‌کننده توسعه زیرساخت‌های شهری است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ صادقی افزود: پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان حرکتی به‌سوی تأمین هزینه‌های مرتبط با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و خدماتی است.

وی تصریح کرد: مشارکت شهروندان در امور شهری یک نیاز است و اعتقاد داریم که این امر ضرورتی است که با تحقق آن توسعه پایدار شکل خواهد گرفت.

صادقی با اشاره به اینکه شهرداری نهادی عمومی است که بودجه آن به‌طور مستقیم از طریق ارائه خدمات به شهروندان و دریافت عوارض حاصل می‌شود، افزود: تأمین امکانات رفاهی در زمینه‌های توسعه و عمران و آبادانی شهر، بهبود وضعیت ترافیک، تأمین فضای سبز، احداث و تجهیز پارک‌ها، بهبود وضعیت معابر درون‌شهری و ... ازجمله وظایف این دستگاه بوده که اجرایی شدن آن تنها با تعامل شهروندان و پرداخت عوارض نوسازی و بهاء خدمات شهری محقق می‌شود.

 مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین پرداخت عوارض را به‌عنوان یکی از درآمدهای پایدار شهرداری و تأثیرگذار در توسعه زیرساخت‌های شهری عنوان کرد و گفت: عوارض نوسازی ازجمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی این دستگاه و موجب خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود.

پایان پیام

related images