7/28/2018

صادقی، مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین:

فرهنگسرای امام خمینی(ره) در خیابان دانشگاه احداث می شود

فرامرز صادقی، مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین از احداث فرهنگسرای امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر20میلیارد ریال در خیابان دانشگاه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ صادقی افزود: عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و در6 طبقه در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را در مرحله اول بالغ بر20میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرهنگسراها و مجموعه های فرهنگی بر اساس نیاز شهروندان در محلات و مناطق احداث می شود.

مدیرمنطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: در طراحی این مجموعه بخش های مختلف با کاربری های متنوع فرهنگی و خدماتی از جمله کتابخانه، خانه هنرمندان و فضاهای آموزشی و هنری پیش بینی شده است.

صادقی با اشاره به اینکه فرهنگسرای امام خمینی(ره) در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است، اعلام کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده این پروژه در سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی ادامه داد: با توجه به وسعت منطقه ای و لزوم برنامه ریزی برای توسعه شهری، این منطقه نیاز به ایجاد و ساخت طرح‌های کلان عمرانی، خدماتی و رفاهی دارد و به همین منظور تمام طرح‌های کارشناسی و در حال اجرا توسط شهرداری منطقه با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تاکید براینکه فرهنگسراها می توانند تاثیر بسزایی در جهت دهی جوانان به سمت هنر و دوری آنان از آسیب های اجتماعی داشته باشند، خاطرنشان کرد: وجود فرهنگسراها با بخش های مختلف فرهنگی نقش موثری در شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت آنان دارد.

پایان پیام

related images