11/27/2018

فدائی فر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد؛

" آسفالت" بیشترین موضوع تماس‌های شهروندان با سامانه 137 منطقه دو قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین بیشترین تماس‌های شهروندان این منطقه با سامانه 137 را رسیدگی به وضعیت آسفالت معابرعنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائی فر با تشریح میزان تماسهای شهروندان این منطقه با سامانه 137 در آبان‌ماه سال جاری بیان کرد: در این ماه 394 شهروند با سامانه 137 تماس حاصل کردند که از این تعداد85تماس مربوط به موضوع آسفالت بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت که " آسفالت" بیشترین موضوع تماس های شهروندی با سامانه 137 منطقه دو قزوین بوده است و این موضوع در اولویت کاری این مجموعه قرار دارد.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: از 85تماس شهروندان درباره آسفالت، 18مورد آن اطلاع رسانی شده است و 41 مورد در دست اقدام قرار دارد که در کوتاه مدت و بلند مدت اجرایی خواهد شد.

فدائی فر اضافه کرد: ترمیم انهار و جداول، پل و پیاده روسازی از دیگر موضوعاتی بودند که در این مدت از سوی شهروندان بیشترین تماس حاصل شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: درخواست های که از طریق سامانه 137 به این منطقه اعلام می شود از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از کار کارشناسی به آن موضوع رسیدگی می شود.

پایان پیام

related images