12/16/2018

فدائی‌فر؛

نهضت پیاده راه سازی در راستای ارتقاء سلامت شهروندان است

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین، گفت: عملیات عمرانی بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌راه خیابان شهرداری و حیدری به 50 درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدائی فر با اشاره به نهضت پیاده‌ راه‌سازی در منطقه دو قزوین در راستای تکریم حقوق شهروندان افزود: بر اساس این نهضت، مسیر رفت و آمد شهروندان به ویژه معلولان تسهیل می شود.

 وی با اشاره به اینکه در این پروژه عمرانی مسیر ویژه عبور برای نابینایان در نظر گرفته شده است، گفت: هدف از اجرای این پروژه ارتقاء کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر است. 

این مقام مسوول با بیان اینکه پیاده‌روها از فضاهای مهم شهری محسوب می‌شوند، یادآور شد: انجام عملیات عمرانی و ارائه خدمات در راستای ساماندهی پیاده‌روها در سطح منطقه بر اساس نیازسنجی در دستور کار منطقه دو شهرداری قزوین قرار دارد.

سرپرست منطقه دو شهرداري قزوين با اظهار اينكه پياده‌روسازي‌ها طبق استانداردهاي تعريف شده اجرايي مي‌شود، تصريح كرد: همچنین هدف از اجراي اين پروژه افزايش رضايت شهروندان و ارتقاء سلامت شهروندان است و اجراي آن يکي از مهم‌ترين درخواست‌هاي شهروندان بود که در دستور کار مديريت اين مجموعه قرار گرفته است.

پایان پیام.

related images