دوشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۲

بهزادپور، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه2 شهرداري قزوين به 141تماس مردمي در فروردين92

مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 141 تماس در فروردين 92 خبر داد.

 

حسين بهزاد پور مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در فروردين ماه 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 141 تماس گرفته شده كه71مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت ،مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابانها و محله بوده است.
حسين بهزاد پور افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از ساخت و ساز غيرمجازمي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است .
بهزادپور در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
بهزاد پور در پايان گفت: از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف كند.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواست‌ها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد و  در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

 

تصاویر مرتبط