دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۲

مهم ترین اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین برای مقابله با کرونا تشریح شد

مهم ترین اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط مدیر این منطقه تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین کیومرث فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات این منطقه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان اظهار داشت: منطقه دو شهرداری قزوین از روزهای نخستی که کشور با موضوعی به نام ویروس کرونا درگیر شد اقدامات پیشگیرانه مختلفی را انجام داده است که امیدواریم این اقدامات در کاهش ابتلاء افراد به این ویروس تاثیرگذار بوده باشد.
وی افزود: در نخستین اقدام منطقه دو شهرداری قزوین به تمام کارمندان و واحدهای مرتبط با این منطقه امکانات و بسته های پزشکی شامل دستکش، مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی داده است تا بدین وسیله پیشگیری ها از کارمندان و دست اندرکاران این اداره آغاز شود.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: در قسمت ورودی این منطقه تمامی مراجعه کنندگان به این اداره ضدعفونی شده و با دستکش وارد اداره می شوند.
فدایی فر خاطرنشان کرد: به صورت روزانه فضای منطقه دو شهرداری قزوین ضد عفونی و گند زدایی می شود تا بدین وسیله درصد شیوع مراجعه کنندگان به ویروس کرونا کاهش یابد.
وی با اشاره به اقدامات این منطقه برای خانواده کارمندان این اداره تصریح کرد: منطقه دو شهرداری قزوین هم اکنون در حال تهیه بسته بهداشتی برای خانواده کارمندان و همکاران خود است تا بدین صورت جامعه آماری بیشتری را برای پیشگیری مورد هدف قرار دهد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: برای مقابله هرچه بیشتر با این ویروس و با توجه به توصیه های وزارت بهداشت در زمینه عدم حضور در مکان های شلوغ از شهروندان محترم درخواست داریم که در حد امکان از مراجعه به این منطقه خودداری کنند و روند پرونده های خود را از طریق روش های غیر حضوری پیگیری کنند.
فدایی فر افزود: امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه ای که در تمامی کشور و استان قزوین در حال انجام است شاهد کاهش افراد مبتلا به ویرورس کرونا و نابودی این ویروس در کشور باشیم.
پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط