چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۰۳

فدایی فر:

در سال گذشته 146 پل فلزی در منطقه دو شهرداری قزوین نصب شده است

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته منطقه دو شهرداری قزوین 146 مورد ترمیم یا نصب پل فلزی را به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر گفت: در زمینه بهبود سیما و فضای شهری شهرداری ها از رسالت مهمی برخوردار هستند که سعی شده در منطقه دو شهرداری قزوین این رسالت به خوبی عملیاتی شود.

وی افزود: رنگ آمیزی امکانات مختلف شهری و برخی از معابر، ترمیم یا نصب جداول، دریچه، پل فلزی و دال بتنی از مواردی هستند که هم برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان به ویژه عابران پیاده مهم ارزیابی می شوند، هم در زمینه بهبود سیمای شهری تاثیر گذار هستند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: در همین زمینه منطقه دو شهرداری قزوین در سال 98 سه هزار و 167 متر مربع ترمیم یا نصب جداول، 265 مورد ترمیم یا نصب دریچه، و 30 مورد ترمیم یا نصب دال بتنی را به ثبت رسانده است.

فدایی فر خاطرنشان کرد: در سال گذشته منطقه دو شهرداری قزوین 146 مورد ترمیم یا نصب پل فلزی را به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده انجام داده است.

وی بیان کرد: این موضوعات با توجه به نیازهای دو ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی، گزارش مردم و ارزیابی کارشناسان منطقه دو شهرداری به انجام رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: امیدواریم اقدامات انجام شده سبب افزایش رضایت شهروندان محترم منطقه دو شهرداری قزوین شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط