4/25/2020

عملکرد روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین در سال ۹۸ تشریح شد

معاونت روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین عملکرد این معاونت در سال 98 را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، علیپور با اشاره به عملکرد واحد روابط عمومی این منطقه اظهار داشت: در سال 98 منطقه دو شهرداری قزوین اقدامات مختلفی را در زمینه پیگیری و ارسال جوابیه به انتقادات در مطبوعات، تهیه عکس و فیلم از پروژه ها، ارسال آگهی به مطبوعات، تهیه و انتشار اخبار در سایت شهرداری، خبرگزاری ها، روزنامه ها و هفته نامه ها، نصب پلاکارد و بیلبورد و غیره انجام داده است.
وی افزود: براساس آمار جمع آوری شده در سال 98 در مجموع 14 مورد پیگیری و ارسال جوابیه به انتقادات در مطبوعات، 79 مورد عکاسی و فیلمبرداری از پروژه ها، 35 مورد ارسال آگهی به مطبوعات، و 343 مورد تبلیغات به ثبت رسیده است.
مدیر روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: در سال 98، 80 مورد نصب پلاکارد و بیلبورد در مراسم های مختلف ملی و مذهبی، 355 مورد تهیه و نصب تابلو، 237 مورد ارسال خبر به خبرگزاری ها، سایت ها و مطبوعات و 166 مورد هم پاسخ به پیام ها 137 رادیو شهر به ثبت رسیده است.
علیپور خاطرنشان کرد: منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام داده تا فضایی را ایجاد کنند که تمامی اقدامات انجام شده با شفافیت و صداقت به سمع و نظر مردم برسد تا بدن وسیله مردم در جریان تمامی اقدامات انجام شده در منطقه دو شهرداری قزوین قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: در سال 99 برنامه ریزی لازم انجام شده تا بدین وسیله با تقویت کمی و کیفی کادر خود و انجام بهتر امور اطلاع رسانی بتوانیم عملکرد خوبی را در واحد روابط عمومی منطقه دو به ثبت برسانیم.
مدیر روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین گفت: امیدواریم اقدامات انجام شده از طرفی سبب افزایش انگیزه در بین کارمندان و مسئولان این منطقه و از طرف دیگر سبب اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان این منطقه شود.
پایان پیام.

related images