سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۶

فدایی فر:

فاز سوم بوستان امام علی (ع) کلنگ زنی می شود

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: فاز سوم بوستان امام علی (ع) منطقه دو شهرداری قزوین به زودی کلنگ زنی می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین فدایی فر گفت: در ادامه سیاست های منطقه دو شهرداری قزوین در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه فاز سوم بوستان امام علی (ع) منطقه دو شهرداری قزوین به زودی کلنگ زنی می شود.

وی افزود: عملیات احداث فاز سوم بوستان امام علی (ع) در حالی آغاز می شود که پیش از این منطقه دو شهرداری قزوین فاز نخست و فاز دوم آن را اجرایی کرده است و در حال حاضر مردم این منطقه می توانند از آن استفاده کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: بوستان امام علی (ع) در محله شهرک عارف و در کنار پل امام علی (ع) واقع شده است و با اجرای فاز سوم آن رینگ فضای سبز حاشیه ضلع جنوب کانال امام علی(ع) تکمیل خواهد شد.

فدایی فر با اشاره به مهم ترین اهداف اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: مهم ترین اهداف اجرای این پروژه شامل توسعه زیرساخت‌های لازم برای تامین نشاط و شادابی شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز می شود.

وی تصریح کرد: براساس مراجعات و درخواست هایی که مردم و شهروندان این منطقه از شهرداری منطقه دو داشته اند احداث بوستان و فضای سبز از دغدغه ها و خواسته های جدی شهروندان به حساب می آید که امیدواریم بتوانیم با عملیاتی کردن این پروژه خواسته های آنان را اجرایی کنیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط