5/16/2020

فدایی فر:

سالن ورزشی چند منظوره شهید باهنر در منطقه دو قزوین احداث می شود

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: سالن ورزشی چند منظوره شهید باهنر در بلوار شهید باهنر منطقه دو قزوین احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین پروژه های عمرانی که در منطقه دو به زودی آغاز خواهند شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت های ورزشی و سرگرم کننده برای ایجاد جامعه ای پویا و با نشاط منطقه دو شهرداری قزوین به دنبال احداث سالن ها و ساختمان های ورزشی، فرهنگی و هنری است.
وی افزود: براساس همین سیاست منطقه دو شهرداری قزوین برنامه ریزی های لازم را انجام داده است تا در آینده ای نزدیک سالن ورزشی شهید باهنر در بلوار شهید باهنر منطقه دو شهرداری قزوین احداث شود.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: سالن ورزشی چند منظوره شهید باهنر با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال و در مدت زمان 18 ماه احداث خواهد شد.
فدایی فر با اشاره به اینکه احداث این سالن ورزشی چند منظوره یکی از پروژه های بزرگ و مهم منطقه دو شهرداری قزوین محسوب می شود، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره شهید باهنر یک ماه آینده آغاز می شود و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم در مدت زمان مشخص شده این پروژه را به اتمام برسانیم.
وی گفت: احداث این سالن ورزشی می تواند کمک زیادی به نوجوانان، جوانان و رده های مختلف سنی در زمینه رشد سلامتی و نشاط در بین آنها داشته باشد و امیدواریم هر چه سریعتر مقدمات لازم را در این زمینه فراهم کنیم.
 مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: منطقه دو شهرداری قزوین در راستای افزایش نشاط اجتماعی و افزایش پویایی در جامعه پروژه های مختلفی از جمله احداث فرهنگسرا، احداث پاتوق محله، احداث سالن های ورزشی و غیره را در دستور کار خود قرار داده است.
پایان پیام.

related images