سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۳۰

فدایی فر مطرح کرد:

برنامه‌ریزی منطقه 2 شهرداری برای اجرای پروژه‌های ورزشی و فرهنگی

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: یکی از برنامه‌های مهم منطقه 2 شهرداری قزوین انجام پروژه‌های متعددفرهنگی و ورزشی برای افزایش نشاط و پویایی به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی‌فر با اشاره به فرارسیدن روز 30 اردیبهشت که روز ملی جمعیت نامگذاری شده است، اظهار كرد: 30 اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری که در سال های اخیر به نام «روز ملی جمعیت» به ثبت رسیده، از اهمیت بالایی برخوردار است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

وی افزود: وجود جوانان در جامعه، افزایش امید به زندگانی، افزایش پویایی و بالندگی مردم جامعه و ده‌ها مورد دیگر از مهمترین موضوعاتی است که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ کرده‌اند و باید سازوکار مناسبی برای عملیاتی شدن این مهم اتخاذ شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عنوان کرد: در این بین منطقه 2 شهرداری تمامی تلاش خود را برای به وجود آوردن منطقه ای ایده آل برای یک زندگی با آرامش و آسایش و نیر با امکانات و رفاه بیشتر انجام می‌دهد تا به این وسیله مردم در این منطقه شهری با روحیه مناسب و با رضایت زندگی خود را بگذرانند. 

فدایی فر گفت: یکی از برنامه‌های مهم منطقه 2 شهرداری قزوین انجام پروژه‌های متعدد و مختلفی مانند احداث سالن ورزشی چند منظوره، فضای سبز، فرهنگسرا و... برای افزایش نشاط و پویایی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان است تا بتوانند با انرژی مضاعف و روحیه مناسب در جامعه حضور داشته باشند و تولید و اقتصاد را فعال کنند.

پایان پیام 

تصاویر مرتبط