چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۳۱

صبح امروز:

جلسه افزایش تعامل پلیس راه شهرستان قزوین با منطقه دو شهرداری برگزار شد

جلسه افزایش تعامل پلیس راه شهرستان قزوین با منطقه دو شهرداری صبح امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین صبح امروز جلسه ای جهت هماهنگی و تعامل بین پلیس راه شهرستان قزوین و منطقه دو شهرداری قزوین در دفتر جلسات این منطقه برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ دالوند رئیس پلیس راه شهرستان قزوین به همراه تعدادی از فرماندهان پلیس راه شهرستان قزوین و کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین و علیرضا حیدری معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین حضور داشتند.

کیومرث فدایی فر مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به مهم ترین محورهای جلسه امروز اظهار داشت: جلسه امروز با هدف افزایش تعامل و هماهنگی بین دو نهاد پر مشغله و فعال شهرداری و پلیس راه بود که امیدواریم موثر واقع گردد.

وی افزود: صدور مجوز برای پروژه های عمرانی که شهرداری قزوین مجبور است آنها را به صورت شبانه انجام دهد و افزایش تعاملات در این زمینه برای جلوگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی مهم ترین درخواست مجموعه شهرداری از پلیس راه بود که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: تکمیل عملیات عمرانی ایستگاه شماره دو پلیس راه شهرستان قزوین هم درخواستی بودی که مجموعه پلیس راه از منطقه دو شهرداری قزوین داشتند که امیدواریم با اتخاذ سازوکار مناسب این مهم هم تحقق یابد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط