پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۱

بیانیه منطقه دو شهرداری قزوین به مناسبت فرارسیدن روز قدس منتشر شد

بیانیه منطقه دو شهرداری قزوین به مناسبت فرارسیدن روز قدس همراه با دعوت مردم برای شرکت در برنامه های مختلف مجازی این روز مهم منتشر شد.

به مناسبت فرارسیدن روز قدس منطقه دو شهرداری قزوین بیانیه ای منتشر کرده است که متن آن به شرح ذیل می باشد.
به نام خدا
رهبر معظم انقلاب: "امروز مسئله‌ فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است".
روز قدس، یادآور ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در زمینه مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، روزی که سالیان زیادی است که تبدیل به قوت قلب امت و ملت فلسطین و ضعف و ناتوانی استکبار جهانی شده است.
این روز فرخنده که هر ساله مصادف با آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان است هر ساله اهمیت بیشتری پیدا می کند و این مهم در حالی است که در روزگار فعلی هم حضور و شرکت در برنامه های ضد استکباری روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است.
اتفاقاتی که ملت های مسلمان جهان و امت حزب الله در سال گذشته تجربه کردند که مهم ترین آنها شامل شهادت سردار پرافتخار سپاه ایران و اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می شود و از طرفی طرح موضوعاتی از قبیل معامله محکوم به شکست قرن سبب شده است تا امسال هم این روز مبارک اهمیت بیشتری پیدا کند و مانند هر سال تبدیل به خاری در چشم دشمنان اسلام شود.
امروز که وجود ویروس منحوس کرونا در کشور و دنیا امکان برگزاری راهپیمایی را از مردم مومن و روزه دار ایران و سایر نقاط دنیا سلب کرده است باید به روش های مختلف به ویژه با استفاده از فضای مجازی با زهم این رژیم غاصب را باید از نابودی خود مطلع کرده و با صدای بلند فریاد بزنیم که آنها 20 سال آینده را نخواهند دید.
منطقه دو شهرداری قزوین  ضمن درود بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن دعوت مردم برای شرکت در برنامه های مجازی و استکبار ستیز روز قدس این امیدواری را می دهد که در آینده ای نه چندان دور جوانان و نوجوانان این مرز و بوم زمین با را اقتدا به مولا و رهبر خویش و با عنایت خداوند متعال از وجود منحوس این رژیم غاصب پاک خواهند کرد.
از خدای متعال پیروزی عاجل مردم مظلوم فلسطین را تقاضا می‌کنیم و بر این باور هستیم که به طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله ملت شریف و بلند قامت فلسطین خواهد بود.
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط