پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۱

گزارش:

منطقه دو شهرداری قزوین در هفته ای که گذشت

روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین در گزارشی فعالیت های این منطقه را در هفه ای که گذشت بررسی کرده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، این منطقه در هفته گذشته روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته است و پروژه ها و برنامه های مختلفی را عملیاتی کرده است.

براساس اطلاعاتی که در پورتال منطقه دو شهرداری قزوین به ثبت رسیده است مشخص می شود که این منطقه تمرکز زیادی بر آغاز پروژه های مختلف عمرانی داشته و به زودی این پروژه ها را عملیاتی خواهد کرد.

سالن ورزشی چند منظوره شهید باهنربا اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال، احداث فضای سبز در محله «سرتک» با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، فاز دو دیوار سنگی حاشیه رودخانه نواب با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و پروژه پیاده روسازی برخی از معابر این منطقه با اعتباری بالغ 15 میلیارد ریال از مهم ترین پروژه هایی محسوب می شود که مدیر منطقه دو شهرداری قزوین و معاون فنی و عمرانی منطقه دو شهرداری قزوین در این هفته خبر از آغاز عملیات عمرانی آنها داده است.

منطقه دو شهرداری قزوین در هفته گذشته تمرکز زیادی هم در تکمیل پروژه های عمرانی مختلف از جمله لکه گیری معابر، ترمیم ترانشه معابر، پیاده رو سازی کفپوش و آسفالت و غیره انجام داده است.

طرح سوم غربالگری پرسنل منطقه دو شهرداری قزوین دیگر اقدامی بوده است که در هفته گذشته در این منطقه اجرا و اخبار مربوط به آن در پورتال شهرداری قزوین بارگذاری شده است.

انتخاب نفرات برگزیده مسابقات نماز منطقه دو شهرداری قزوین و برگزاری جلسه افزایش تعامل و هماهنگی با پلیس راه شهرستان قزوین هم از دیگر اقدامات این منطقه در هفته گذشته محسوب می شود.

پایان پیام.

 

 

تصاویر مرتبط