سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۰۶

فدایی فر:

پروژه زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت معابر منطقه 2 آغاز می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین از اجرای پروژه زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت در معابر منطقه دو شهرداری قزوین در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهمترین پروژه‌هایی که منطقه 2 شهرداری قزوین در حال انجام اقدامات مطالعاتی و برنامه ریزی آن است، اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که در زمینه حمل و نقل حائز اهمیت است، موضوع زیر سازی و روکش آسفالت در مناطق مختلف این منطقه است. 

وی افزود: البته در برخی از معابر بهسازی آسفالت هم در حال انجام است، ولی منطقه 2 شهرداری قزوین برای زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است.


مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین عنوان کرد: برای انجام زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت در معابر منطقه دو شهرداری قزوین در حال برنامه ریزی و انعقاد قرارداد هستیم تا  پروژه را هر چه سریعتر آغاز کنیم.


 فدایی فر گفت: براساس این قرار داد روکش دستی، ماشینی و ترانش آسفالت در معابر مختلف منطقه دو شهرداری قزوین انجام خواهد شد.


وی اظهار کرد: البته این منطقه در حال حاضر و به صورت روزانه پروژه‌های مختلفی را مانند ترمیم ترانشه معابر، لکه‌گیری معابر و سایر اقدامات مختلف را انجام می دهد.


پایان پیام 

تصاویر مرتبط